TŁUMACZENIA DLA BIZNESU

Translacja w zakresie najważniejszych
języków europejskich

czytaj więcej
COPYWRITING I CONTENT MARKETING

Tworzenie treści promujących firmy,
produkty i usługi

czytaj więcej
KREOWANIE WIZERUNKU FIRM I OSÓB

Budowanie korzystnego wizerunku
medialnego

czytaj więcej

Publikacje gratisowe – do pobrania Serdecznie zapraszamy do pobierania darmowych publikacji przygotowanych specjalnie dla naszych Czytelników. Znajdą tu coś dla siebie zarówno dorośli, jak i dzieci.   Naucz się budować wizerunek odpowiedni dla Ciebie i Twojej marki. Dowiedz się, jak prezentować swoje mocne strony. Stwórz skuteczną treść promocyjną. Już teraz odbierz ebook „Autentyczny wizerunek. Kreowanie […]

czytaj więcej >

Jak sprzedawać? Zdobądź zaufanie klienta   Kilka słów o tym, co zrobić, by klienci zaufali Waszej firmie i wybierali Wasze produkty i usługi. Przygotujcie się na osobiste wprowadzenie i konkretne porady, czyli wszystko to, co lubicie  najbardziej! . Posłuchajcie lub przeczytajcie pod filmem. . . . Nie ulega wątpliwości, że zdecydowana większość osób szuka informacji […]

czytaj więcej >

 Gdzie w tekstach zamieszczać najważniejsze informacje?   Publikujesz na stronie internetowej, blogu, fanpage’u? Pamiętaj, by o tym, co najważniejsze, pisać na początku.   Otacza nas zalew informacji. Selekcja tego, co należy odrzucić, odbywa się coraz szybciej. Właśnie dlatego o tym, co najważniejsze, pisz natychmiast – na początku wypowiedzi. Zasada ta dotyczy wszystkich typów treści pisanych: […]

czytaj więcej >

Jak stworzyć case study?   . . Nic tak nie świadczy o naszym profesjonalizmie, jak rozwiązanie trudnego problemu naszego klienta. Dlatego też pisz o tym, co wzbogaciło Twoje doświadczenie lub ukazuje Cię w korzystnym świetle. . Nie byłabym sobą, gdybym jako polonistka posiadająca biuro tłumaczeń nie powiedziała Wam, że case study znaczy po polsku studium […]

czytaj więcej >

Nie przestrasz czytelnika kub klienta! Jak przygotować tekst do publikacji na blogu i stronie internetowej . Teksty, które publikujemy w Internecie, stają się naszą wizytówką. Brak dbałości o ich jakość skutecznie odstraszy naszego czytelnika (jeśli prowadzimy blog) lub potencjalnego klienta. W artykule, ku przestrodze, opowiem wam pewną historię, a także podzielę się moją wiedzą. Dzięki […]

czytaj więcej >

Jak sprawić, by klienci trafiali na naszą stronę www – Działania, które możesz wykonać sam   Kliknij w film i posłuchaj lub przeczytaj poniżej: . .  . Jeśli chcesz, by trafiało do Ciebie więcej lekcji, śledź mój profil: . . . . . . .  By wujek Google nas polubił, czyli o pozycjonowaniu kilka słów […]

czytaj więcej >

Jak napisać prosty opis produktu – praktyczne porady     Posłuchaj lub przeczytaj: Sklepy internetowe posiadają ogromną konkurencję, niezależnie od branży i wyposażenia – muszą one przyciągać uwagę klientów. Powinny być one skonstruowane w taki sposób, by czytelnik otrzymał wszystkie ważne informacje i chciał przejść do finalizacji zakupu, więc nie można ograniczyć się jedynie do […]

czytaj więcej >

Uczta dla oka i ucha. Włochy i ich melodyjny język Wakacje we Włoszech? Czemu nie! Tylko jak z nimi rozmawiać? Język włoski należy do języków indoeuropejskich, do grupy romańskiej, narodził się we Florencji w XIII wieku, za jego prekursora uważa się autora „Boskiej komedii” Dante Alighieriego, a do jego rozwoju przyczynili się autorzy znani i […]

czytaj więcej >

 „Bo fantazja jest od tego…”, czyli co wyobraźnia może zrobić dla naszej pamięci  Posłuchaj lub przeczytaj: .   . Wszyscy lubimy śnić na jawie. Najczęściej robimy to wieczorem, po położeniu głowy na poduszce, gdy jest chwila czasu na zadanie sobie pytania: „A co by było gdyby…?” Czasem obrazy stanowiące odpowiedź na to pytanie wkradają się […]

czytaj więcej >

Angielski brytyjski i amerykański – British vs. American English Podczas gdy Brytyjczycy przygotowują się do Świąt Wielkanocnych, Amerykanie szykują się do przerwy wiosennej – to tylko jedna z wielu różnic między brytyjskim oraz amerykańskim życiem. Inną, istotną z punktu widzenia tłumacza rozbieżnością jest wymowa. . Człowiekiem, któremu zawdzięczamy rozwój różnic pomiędzy angielskim brytyjskim i amerykański […]

czytaj więcej >