TŁUMACZENIA DLA BIZNESU

Translacja w zakresie najważniejszych
języków europejskich

czytaj więcej
COPYWRITING I CONTENT MARKETING

Tworzenie treści promujących firmy,
produkty i usługi

czytaj więcej
KREOWANIE WIZERUNKU FIRM I OSÓB

Budowanie korzystnego wizerunku
medialnego

czytaj więcej

Co publikować na Facebooku?

CO PUBLIKOWAĆ, JEŚLI DZIAŁASZ LOKALNIE

.

Prowadzisz działalność lokalną, a nie online? Nic straconego. Również Ty możesz skorzystać na prowadzeniu fanpage.

.

Obecnie profil na Facebooku ma już niemalże każdy użytkownik Internetu. Mają go również Twoi sąsiedzi. Prawdopodobnie posiada go 4/5 klientów, którzy Cię na co dzień odwiedzają. Dzięki sprawnemu wykorzystywaniu menadżera reklam na Facebooku, możesz kierować reklamę bezpośrednio do mieszkańców miasta, w którym prowadzisz działalność. Reklamowany post rozpocznij np. słowami „Drodzy Średzianie!” i dołącz grafikę, na której widoczna jest nazwa Twojej miejscowości. Post ten niech nie będzie próbą sprzedania czegokolwiek, ale wartością, którą ofiarowujesz (poradnikiem, linkiem z darmowym ebookiem, linkiem do Twojej strony, dobrze przygotowanym spisem wszystkich atrakcji i imprez, które latem wydarzą się w promieniu 30 kilometrów). Mieszkańcy Twojego miasta zwrócą uwagę na taki post. Jeśli będą stykać się z Twoimi wpisami na FB coraz częściej i będą one dla nich wartościowe (nie będą wpychaniem produktów), istnieje ogromna szansa, że polubią Twój profil i płatne reklamy przestaną być potrzebne.

.

Codzienne wpisy (nie reklamowane) mogą być bardzo różne.

Co możesz zamieszczać na fanpage’u, mając biznes lokalny:

.

– filmiki pokazujące Twoją codzienną pracę (bądź uśmiechnięta, entuzjastyczna i pokazuj, czym obecnie się zajmujesz; pokaż, że Twoja praca jest Twoją pasją),

– zabawne zdjęcia związane z Twoją pracą (jeśli np. prowadzisz sklep zoologiczny – nadaj każdemu zwierzątku imię, przedstaw je, pokazuj urywki z jego życia, ciekawie o nim opowiadaj – jak o Twoim przyjacielu, który wiedzie intrygujące życie),

– informacje o sobie (w postaci filmów i zdjęć); jeśli działasz lokalnie, masz niepowtarzalną szansę nawiązywania serdecznych relacji z potencjalnymi klientami – daj im się poznać,

– materiał nietuzinkowy (pewien śpiewający dentysta zdobył dziesiątki nowych klientów tylko dlatego, że miał odwagę pokazać się w nietypowy sposób – opowiadał o swoim biznesie, podśpiewując o nim; nie musiał wykupywać żadnych reklam, by zaczęto udostępniać jego posty).

.

Jeśli prowadzisz działalność miejscową, nie rezygnuj z nawiązywania relacji z klientami online. Obecnie przeglądanie postów na FB jest czynnością, którą wykonuje wielu z nas w ramach przerwy na kawę. Wykorzystaj swoją szansę!

Jeśli uważasz, że ten wpis może mieć dla kogoś wartość, polub mnie proszę. W ten sposób realnie wspierasz mnie w dzieleniu się rzetelną wiedzą. Obiecuję nie spamować!

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *