TŁUMACZENIA DLA BIZNESU

Translacja w zakresie najważniejszych
języków europejskich

czytaj więcej
COPYWRITING I CONTENT MARKETING

Tworzenie treści promujących firmy,
produkty i usługi

czytaj więcej
KREOWANIE WIZERUNKU FIRM I OSÓB

Budowanie korzystnego wizerunku
medialnego

czytaj więcej

Rozwijajmy siebie, swoje firmy i blogi

Zapraszam do zapoznania się z wiedzą na temat tego, jak tworzyć skuteczne treści na temat siebie, swoich mocnych stron, a także swojej firmy, produktów i usług.

 

 

Ponoć jedynie 2 osoby na 10 czytają do końca materiały w sieci, na które natrafią. Nawet, jeśli samodzielnie je wybrali. Za sukces trzeba uznać przeczytanie przez odbiorcę choćby pierwszego akapitu. Dlatego tak ważne znaczenie ma już samo sformułowanie tytułu naszego artykułu albo nawet krótkiego posta. W filmie podpowiadam najbardziej podstawowe rozwiązania dotyczące budowania tytułów.

.

.

Miewasz czasem zły dzień? Taki, w którym sąsiedzi rozpoczęli remont o szóstej rano, mleko do kawy się ukwasiło i na domiar złego wsiadłaś w niewłaściwy autobus? Jesteś nie w sosie i na niczym nie możesz się skupić. Ostatnią rzeczą, na jaką masz ochotę, jest pisanie. Co się robi w taki dzień? Nie wiem, co robiłaś do tej pory, ale jednym z lepszych wyjść jest …stukanie w klawiaturę. Gdy wszystko jest do chrzanu – pisz! Stwórz post na swój blog albo fanpage! Dlaczego? Krótko i zwięźle mówię o tym w nagraniu.

.

.

.

Prowadzisz blog lub Fanpage? Brakuje Ci niekiedy pomysłu na nowy post? Chciałabym zaproponować Tobie ćwiczenie, które rozwinie Twoją kreatywność i dopomoże wypełnić swój blog, stronę internetową lub Fanpage większą ilością treści. O tym, jak Ci poszło podyskutuj z nami w grupie : https://www.facebook.com/groups/wymownia/

.

.

Każdy, kto publikuje treści na stronie internetowej, blogu albo fanpage’u ma czasem do przekazania jakąś bardzo ważną informację. O tym, jaką zastosować kompozycję, powiem Wam ekspresowo, jasno i konkretnie. Do filmu dodane są napisy.

.

.

Tym razem kilka słów o tym, co zrobić, by klienci zaufali Waszej firmie i wybierali Wasze produkty i usługi. Nie ulega bowiem wątpliwości, że najchętniej kupujemy od tych, których znamy i którym ufamy.

.

.

Jak się reklamować w sezonie ogórkowym? Sezon ogórkowy jest utrapieniem wielu branż. Lato bywa także okresem zastoju dla tych osób, które prowadzą blogi i fanpage o różnorodnej tematyce. Jedni i drudzy mogą wykorzystać ciepłe miesiące do zainteresowania innych sobą lub swoją marką.

..

.

W jaki sposób dzięki treściom na naszej stronie www dać sobie szansę na znalezienie nas w wyszukiwarce Google.

.

.

Tym razem odrobina rozrywki. Będziecie mieli okazję zamknąć oczy i pobawić się swoją wyobraźnią. Wszystko to po to, by poprawić własną pamięć. To ćwiczenie zrelaksuje was i na chwilę oderwie od zapracowanej rzeczywistości.