TŁUMACZENIA DLA BIZNESU

Translacja w zakresie najważniejszych
języków europejskich

czytaj więcej
COPYWRITING I CONTENT MARKETING

Tworzenie treści promujących firmy,
produkty i usługi

czytaj więcej
KREOWANIE WIZERUNKU FIRM I OSÓB

Budowanie korzystnego wizerunku
medialnego

czytaj więcej

Jak często zamieszczać posty?

.

Regularność kluczem do sukcesu. Kilka słów o ty co zrobić, by klienci o nas nie zapomnieli.

.

👉 Najchętniej kupujemy od tych, których znamy i którym ufamy. Ta zasada działa również w komunikacji online. Niezależnie, czy prowadzisz osiedlowy zakład fryzjerski 💇‍♀️ czy masz sklep internetowy 💻, powinieneś regularnie przypominać się swoim potencjalnym klientom.
Osobom, które nie mają biznesu online, takie działanie może wydawać się pozbawione sensu. Nic bardziej mylnego. Można pozyskiwać na przykład obserwatorów fanpage’a z miejscowości, w której prowadzi się działalność i właśnie do nich kierować treści.

👉 Bardzo duże znaczenie ma regularność publikowania lub wysyłania wiadomości ⌚. Dzięki temu, że odbiorcy mają systematyczny kontakt z Twoimi treściami, mogą przyzwyczaić się do Ciebie, twojej firmy, produktów i usług i z czasem nabrać większego zaufania. Nie możesz pozwolić o sobie zapomnieć. Częste udostępnianie informacji ma też inną zaletę. Dzięki temu, co i w jaki sposób prezentujesz, możesz pokazywać swoją pracę odbiorcy w różnorodny sposób. Jest wiele aspektów Twojej działalności, które możesz naświetlać (zachęcam do śledzenia mnie – przygotuję o tym osobny wpis). Jeśli dasz się poznać, staniesz się potencjalnemu klientowi bliższy.

👉 Przesyłać treści możesz na różne sposoby. Do wyboru masz między innymi:
🎯 newsletter (w niedalekiej przyszłości opowiem o budowaniu listy mailingowej),
🎯 posty na blogu osobistym lub firmowym (przedstawię niedługo darmowe możliwości w tym zakresie),
🎯 posty w portalach społecznościowych (artykuły, zdjęcia, filmy, slajdy, prezentacje),
🎯 materiały udostępniane na platformach kontentowych (np. YouTube).

To, co wybierzesz, zależy od Twoich preferencji, możliwości i umiejętności (jedni czują się fantastycznie przed kamerą i mogą nagrywać krótkie filmiki, inni wolą pisać i dla nich właściwsze okażą się posty na blogu). Cokolwiek robisz, rób to systematycznie po to, by pozostać w pamięci odbiorcy.

Na pewno pozostaniesz w mojej pamięci, jeśli przeskoczysz tu i dodasz mnie do lubianych:

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *