TŁUMACZENIA DLA BIZNESU

Translacja w zakresie najważniejszych
języków europejskich

czytaj więcej
COPYWRITING I CONTENT MARKETING

Tworzenie treści promujących firmy,
produkty i usługi

czytaj więcej
KREOWANIE WIZERUNKU FIRM I OSÓB

Budowanie korzystnego wizerunku
medialnego

czytaj więcej

Jak stworzyć case study?

 

.

.

Nic tak nie świadczy o naszym profesjonalizmie, jak rozwiązanie trudnego problemu naszego klienta. Dlatego też pisz o tym, co wzbogaciło Twoje doświadczenie lub ukazuje Cię w korzystnym świetle.

.

Nie byłabym sobą, gdybym jako polonistka posiadająca biuro tłumaczeń nie powiedziała Wam, że case study znaczy po polsku studium przypadku 😉 (serio?)

.

A teraz do rzeczy.

Każda z firm ma na swoim koncie wykonanie zadania szczególnie intrygującego, trudnego lub wymagającego dużego zaangażowania. Wystarczy przeanalizować nasze działania, by okazało się, że mamy czym pochwalić się przed odbiorcami naszych treści.

O naszym kliencie najlepiej jest pisać, wymieniając nazwę firmy lub jego imię i nazwisko. Opisywany przypadek jest wówczas bardzo wiarygodny. By móc tak zrobić, musimy uzyskać zgodę firmy lub osoby fizycznej. Kwestie prawne są tu bardzo istotne. Jeśli jednak takich zgód nie mamy, nie musimy wcale rezygnować z case study. Posłużmy się wówczas sformułowaniem typu: „dla naszego klienta, dużej firmy z branży budowlanej”.

.

Case study mogą mieć bardzo różną formę. Jej wybór uzależnijmy od tego, co chcemy wyeksponować. Wybierając formę, również musimy uważać na zgody (np. zgoda na wykorzystanie wizerunku w przypadku fotografii lub filmu z udziałem osób lub przedstawiających budynki będące czyjąś własnością).

.

Przygotowując studium przypadku, możesz pisać na przykład o:

– wyjątkowo pięknej realizacji usługi, wykonaniu dzieła, pracy (tutaj nie obejdzie się bez zdjęć – jeśli nie przedstawiają one twarzy osób i budynków prywatnych/firmowych – zgody nie powinny być potrzebne),

– dużym poziomie skomplikowania zadania,

– przedsięwzięciu, które miało szeroką skalę,

– szalonym tempie pracy, do którego zmusiła Cię wyjątkowa sytuacja klienta (przyjąłeś wyzwanie i Ci się udało),

– działaniach o charakterze charytatywnym,

– aktywnościach zawodowych zupełnie dla Ciebie nowych, rozszerzających zakres działalności (informujesz o zwiększeniu swoich kompetencji).

.

Istotne jest to, by opisywanie lub zamieszczanie relacji z wykonanego zadania przedstawiało w dobrym świetle Ciebie i Twoją markę. Chwal się swoimi sukcesami na polu zawodowym.

.

Dając lajka mojemu profilowi, realnie wesprzesz mnie w dzieleniu się wiedzą. Zajmie Ci to dwie sekundy. Przejdź:

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *