TŁUMACZENIA DLA BIZNESU

Translacja w zakresie najważniejszych
języków europejskich

czytaj więcej
COPYWRITING I CONTENT MARKETING

Tworzenie treści promujących firmy,
produkty i usługi

czytaj więcej
KREOWANIE WIZERUNKU FIRM I OSÓB

Budowanie korzystnego wizerunku
medialnego

czytaj więcej

Styl wypowiedzi. Dostosuj przekaz do kanałów dotarcia

.

.

Portale społecznościowe to miejsca, w których podtrzymujemy relację.

Platformy kontentowe to miejsca, w których znajduje się treść – kontent.

.

Jedne i drugie rządzą się swoimi prawami. Różnią się zarówno rodzajem treści, jakie tam zamieszczamy (filmy – YouTube, posty – Facebook, zdjęcia – Instagram), ale też stylem przekazu. Co jest dozwolone na Facebooku (luz i emotikony), niekoniecznie będzie mile widziane na LinkedInie (profesjonalizm i oficjalność).

.

Zanim rozpoczniesz publikację treści, dokładnie przeanalizuj działania innych użytkowników danej platformy. Zwróć uwagę na to, jak budują profile, jakie cechy swych produktów i usług eksponują, jak prezentują swoje osiągnięcia. Zastanów się, jakie materiały musisz przygotować, by Twoje wpisy lub publikacje zostały dobrze przyjęte. Jeśli wiesz, że Instagram to portal, w którym najważniejsze są ładne fotografie, zrezygnuj z niego, jeśli nie możesz takich grafik dostarczać lub nie widzisz powiązania treści wizualnych z Twoją branżą.

.

Podsumowując: wybierz najwłaściwsze dla siebie i swojej działalności kanały dotarcia, a następnie dostosuj treści do ich wymogów. Dla każdego znajdzie się miejsce w sieci. Kluczem do sukcesu jest wybór tego najodpowiedniejszego dla nas.

.

Pytanie: na jakich platformach i portalach zamieszczasz treści?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *